Friday, February 27, 2009

~~STRESSFUL

1. Staff Baru

Wanita ini mempunyai bau badan.
Wanita ini juga susah mendengar pendapat orang walaupun dia yang minta pendapat orang.
Wanita ini refuse untuk menukar tempat walaupun aku dah cakap aku reserve tempat tu untuk staff baru lain (x student aku kat twintech) yang akan join pada 23 March 2008.
Wanita ini juga tak mahu bertanya dan refuse untuk menerima bantuan walaupun dia dalam keadaan memerlukan bantuan

2. Lecturer yang IT illiterate
Lelaki itu sentiasa meminta bantuan orang lain.
Lelaki itu terlalu suka bertanya sehingga bertanya tentang perkara yang sama beberapa kali dalam jangkawaktu yang singkat.
Lelaki itu sering menyebabkan internet connection kawan aku selalu terputus.
Lelaki itu degil apabila kita membantunya.
Lelaki itu tak mahu belajar tentang IT walaupun dia tahu dia tidak tahu.

3. IT Man
Lelaki itu apabila datang ke sini akan menggunakan suara yang sangat kuat sehingga mengganggu kosentrasi aku melakukan kerja aku.



Setelah beberapa bulan berada di sini, baru sekarang aku merasa seperti ini. Tak baikkan??? Aku sepatutnya tak membenci rakan2 sekerja aku.

Maafkan aku. Aku akan cuba membuang perasaan ini.

2 comments:

About Me

My photo
Semenyih/ Pasir Gudang, Selangor/ Johor Bahru, Malaysia