Friday, March 26, 2010

~~mula semula

Homework?
Bukan students sahaja ada homework, che'gu lagi banyak homework....
  1. Lesson Plan
  2. Headcount
  3. Update fail aktiviti Persatuan Bahasa Inggeris
  4. Mengumpul dan menapis karya pelajar untuk majalah sekolah
  5. Cari orang/syarikat yang berminat untuk iklankan perniagaan dalam majalah sekolah
  6. Redo Jadual Kehadiran Pelajar
  7. Menanda buku pelajar
  8. Bersedia untuk menjadi perakam peristiwa Mesyuarat PIBG dan Majlis Anugerah Cemerlang
  9. Kertas Kerja Kem Pemantapan PSS

Inilah kerjaya yang aku pilih. Inilah keputusan yang aku buat hampir setahun lalu setelah melalui keselesaan sebagai 'pensyarah'. Semoga aku terus tabah demi mendidik anak bangsa aku. Biarlah seribu rintangan dan sebeban tanggungan harus aku tempuhi, tapi aku tetap dengan pilihanku. Aku ingin puas melihat anak bangsa aku menjadi seorang 'manusia'.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Semenyih/ Pasir Gudang, Selangor/ Johor Bahru, Malaysia