Thursday, March 25, 2010

~~ Selamat Hari Lahir

Agak lama aku membiarkan blog tanpa sebarang update.

Haei ini ulang tahun hari lahir orang yang aku hormati dan kasihi. Semoga dia panjang umur, murah rezeki dan dirahmati Allah sepanjang masa.

Sudah 5 kali aku menyambut hari lahirnya. Dan saban tahun rasa kasih dan cinta aku padanya semakin menebal. Syukur ya Allah atas perasaan yang Kau kurniakan pada aku.

Yang aku tak pasti adalah penerimaan keluargaku. Bagaimana mereka mahu menerima bakal menantu dan ipar seperti dirinya? Bukan aku sudah buta atau tidak tahu memilih tapi aku memilih orang yang menyayangi aku. Ini bukan keputusan terburu-buru aku tapi ini adalah keputusan yang aku buat setelah lebih 5 tahun aku mengenali dirinya.

Ya Allah, permudahkanlah perjalanan kami membina masjid dan menyempurnakan agama kami. Ameen.

2 comments:

About Me

My photo
Semenyih/ Pasir Gudang, Selangor/ Johor Bahru, Malaysia