Thursday, July 12, 2012

TARIKH KERAMAT 2 JUN 2012



Al-Fatihah buat Cinta Hatiku Allahyarham Ezkandar Sanny Bin Jalani. Telah kembali kepada Yang Maha Menyayangi seorang abang yang SANGAT AMAT AKU SAYANG!

Perginya dia tak ada galang ganti, perginya dia membuat aku benar2 terasa kosong..sekosong-kosongnya..seolah2 duniaku lapang tak berpenghuni..apatah lagi dia pergi di saat tanah kubur A.B.A.H masih merah.. di saat aku menggantung rindu tak bertepi pada dirinya...

Sebelum Dia Pergi,
Aku tak pernah mengucap kata cinta..
Sebelum Dia Pergi,
Aku tak pernah memeluk sekujur tubuhnya..
Sebelum Dia Pergi
Aku tak pernah mengucup wajahnya..

Dialah darah daging aku yang tak pernah aku nyatakan padanya betapa aku sayangkan dirinya..
Dialah darah daging aku yang tak pernah berpeluang menikmati apa yang aku nikmati..
Dialah darah daging aku yang amat aku hormati selepas A.B.A.H...

Hari ini, hidup ini sangat2 KOSONG tanpa A.B.A.H, M.A.M.A, A.D.I.K H.A.W.A, K.A.K.A.K S.I.T.I dan A.B.A.N.G E.Z

Semoga Allah Merahmati Kalian! Semoga Dilapangkan persinggahan sementara kalian

Aku Cinta Kamu!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Semenyih/ Pasir Gudang, Selangor/ Johor Bahru, Malaysia