Wednesday, December 10, 2008

~~RASA RINDU YANG MASIH BEKU

tidak pernah walau sesaat
aku ingin menjadi milikmu..
apatah lagi..
mahu ku
kau jadi milikku...
tiap detik yang berlalu,
tiap saat yang melewati,
tiap tika yang diharungi,
terbibit..
bait-bait kemesraan
antara dirimu jua diriku,
hingga pada satu waktu,
Aku mula mengerti,
Rasa sayang,
Yang memutih
indah,
Membalut jiwa dan minda,
kau jua begitu...
pada waktu lewat itu,
hatimu telah berubah,
walau hatiku telah kau ambil,
aku,
satu perempuan,
bersamamu di saat kau terjepit,
telah kau tinggalkan,
demi cita dan impian,
menjadi dirimu seperti
hari ini.
aku melihatmu,
ingin kugapai dirimu,
ingin kupulang ke saat dulu,
ingin kugenggam bahagia dulu,
ingin kubelai indah dulu,
ingin kudakap kasih dulu,
namun..
segalnya impian belaka,
kerana aku tak ingin,
melukakan sekeping hati,
yang dulu merawat luka yang kau tinggalkan,
walau hati masih sayang.

3 comments:

  1. salam salam,
    yoohoooo
    saje ja nk nyebok kat page neh,,
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. seperti ku mengerti apa yg cuba dicoretkan.. cewah... hahaha..

    hmm...

    ReplyDelete
  3. ayen mengerti ek?
    hahhaha...

    bagus...

    ReplyDelete

About Me

My photo
Semenyih/ Pasir Gudang, Selangor/ Johor Bahru, Malaysia