Tuesday, March 31, 2009

~~APRIL

Kenapa APRIL sangat menarik????

  1. Aku mahu pulang. Pulang ke mana? Pulang ke tempat aku mengutip pengalaman hidup. Kolej Tuanku Canselor, Universiti Teknologi Malaysia. 11-12 April 2009
  2. Aku akan mencari asalku. Di mana? Di Perlis Indera Kayangan. Aku mahu melihat tempat di mana aku dilahirkan. Katanya di Padang Besar. 28 April 2009-2 May 2009.
  3. Semester ini akan berakhir. Seronoknya. Tak sabar rasanya nak menghabiskan semester ni. Beban yang terpundak di bahu rasa sudah terlalu memberat. Semester akan berakhir pada 17 April 2009.
  4. Pesta Buku di PWTC. Yahoo... boleh buku banyak2 dengan harga yang berpatutan. Boleh jugak cari buku-buku second hand yang jauh lebih murah berbanding buku2 baru di pasaran. Sangat suka! Aku akan ke pesta buku pada 21st April 2009.

Sangat seronok menanti bulan April yang akan datang dalam masa kurang dari 8 jam dari sekarang. Selamat datang April.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Semenyih/ Pasir Gudang, Selangor/ Johor Bahru, Malaysia