Monday, November 17, 2008

8 November 2008

Alhamdulillah. Bertambah lagi setahun umurku. 27 tahun aku di muka bumi Allah. Seorang anak buat abah dan mama, seorang adik buat Mohd Ridzwan, Mohd Ismail, Ezkandar Sanny dan Ezdihar, seorang acu Batrisya Illyana, Badrina Allysha, Akmal dan Harith, seorang pelajar, seorang pendidik, seorang teman, sahabat dan yang paling penting sebagai HAMBA ALLAH.





Ucapan yang bertimpa-timpa sebelum, semasa malah selepas 8 November menjadikan aku rasa dihargai oleh semua yang berada di sekeliling aku. Terima kasih. Penghargaan juga buat insan2 yang bertungkus-lumus untuk surprise party. Memang surprise.





Ingin aku kongsikan hadiah yang istimewa dari insan yang teristimewa buat aku. Walaupun tak seberapa tapi memberi erti yang amat dalam buat aku. Bukan hadiah tahun ni tapi hadiah 7 tahun lepas. Masih berada dalam simpanan aku sehingga ke hari ni.






Buat 820325025833, terima kasih. Ingatan aku padamu tak pernah padam.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Semenyih/ Pasir Gudang, Selangor/ Johor Bahru, Malaysia