Wednesday, November 12, 2008

MARRY BROWN






aku dok johor untuk beberapa tahun..





kat terminal bas larkin ader Marry Brown tapi aku tak pernah makan kat situ..





kenapa ntah.. tapi nampak sungguh tak menyelerakan...





namun.. satu hari, tanpa sebarang sebab, aku dan my companion.. makan kat Marry Brown










Chicken Sandwich,





Nasi Marry Brown,





Seafood Porridge,





Fries,





Ice Lemon Tea,





Hot Chocolate (Milo).















Yummie.... sungguh enak...





baru la aku tahu betapa sedapnya Marry Brown. Rasa macam nak pegi lagi...










Lihat lah.. betapa banyaknya kami makan...


jap.. ader lagi beb..






sebenarnya ada lagi tapi mana ntah aku letak.. mesti mama ter'delete'..
so ni je la yang boleh di publish



No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Semenyih/ Pasir Gudang, Selangor/ Johor Bahru, Malaysia