Thursday, November 13, 2008

Membina Empayar Baru

Dah lebih 3 bulan aku di tempat baru. Tiada lagi IUCTT dalam perbualan seharianku. Hariku tidak lagi bermula seawal 5 pagi. Perbelanjaan seharianku tidak lagi mencecah RM50 setiap hari. Aku gembira. Tapi, aku rindu sahabat2 aku. Nik Erma, Farah Idayu, Ina. Ramai lagi. Dulu, bila aku sampai kampus aku mengenali hampir setiap orang. Tapi kini tidak lagi.
Kini aku perlu menjalinkan persahabatan dengan kawan2 baru. Ini sebahagian dari kawan baru aku. Roslynda dan Suhaila. Yang kiri tu Roslynda, yang juga schoolmate Pudin masa sekolah menengah tingkatan1-3 sebelum Pudin masuk MRSM KT dulu. Sebelah Roslynda ialah Kak Su. Sama nama dengan Kak Su kat Twintech. Rupa fizikal pun hampir sama dengan Kak Su Twintech. Bezanya Kak Su Twintech asal dari Johor. Kak Su yang ni asal dari Penang. Yang hujung sekali tu ialah..... hahahha.. budak kecik GEMMMOOKKKSSS...wakakaka!!!
Aku sedang membina empayar persahabatan baru di sini, di daerah yang asing bagi aku!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Semenyih/ Pasir Gudang, Selangor/ Johor Bahru, Malaysia